طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال

بسیاری از صرافی‌های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از راه‌اندازی خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و دیگر رمز ارزهاهستند.

زندگی ما با دنیای الکترونیک و دیجیتال یکی شده است. برای انجام کارهای روزانه، اطلاع از جدیدترین اخبار، خرید و بسیاری از کارهای دیگر به سایت‌های ارائه دهنده خدمات مراجعه می‌کنیم. این امر مزایای بسیاری برای ما و همینطور خدمات‌دهندگان به همراه داشته است. از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه‌های جاری اشاره کرد. کاربران امروزی برای اطلاع از آخرین قیمت ارز و سکه، ابتدا گوگل را باز می‌کنند. این موضوع برای کسب و کار شما بسیار اهمیت دارد که با راه‌اندازی صرافی ارز دیجیتال  مناسب بتوانید به آنان خدمات‌رسانی کنید.

طراحی سایت ارز دیجیتال نیز همانند سایر کسب و کارها، دانش و فناوری خاص خود را دارد که نیاز به تبحر ویژه‌ای به هنگام پیاده‌سازی خواهد داشت تا بهترین نتیجه ممکن در نهایت حاصل شود؛ امروز نسبت به روز نخست اختراع بیت کوین ماجرا بسیار متفاوت است و عملاً فاکتورهای متفاوت و جدیدی راه موفقیت در این عرصه را ترسیم کرده‌اند.

 


   ما در گروه  وب پارسه با ارائه مشاوره کاملا رایگان در کنار شما هستیم، جهت آشنایی با خدمات ما در حوزه مدیریت محتوای اینستاگرام  با این شماره 02188954969  یا 09190973446 تماس بگیرید.  


 

در کنار طراحی سایت صرافی آنلاین، شما نیاز به بهینه سازی و سئو سایت خود به جهت ارتقا رتبه و نمایش مناسب در موتورهای جستجو را خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم اگر سایت صرافی آنلاین دارید و برای سایت خود نیاز به خدمات سئو دارید، حتما این مطلب را بخوانید: سئو چیست؟ بهترین تعریف بهینه سازی سایت

 

چرا سایت صرافی آنلاین؟ 

خدمات صرافی تنها شامل خرید و فروش دلار و ارزهای کشورها نمی‌شود و با توجه به انقلاب بلاکچین و اختراع بیت کوین، هواداران این ارزها و خدماتی که با ارزهای دیجیتال  انجام می‌گردد، رو به افزایش هستند. بنابراین بسیاری از صرافی‌های سنتی و همچنین افرادی که به دنبال کسب درآمد از راه‌اندازی خرید و فروش ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم و دیگر رمز ارزها (cryptocurrency) هستند، می‌توانند با ساخت یک سایت صرافی آنلاین، به ارائه این خدمات بپردازند. 

با توجه به شیوع هرچه بیشتر رمز ارزها در میان افراد و استقبال گسترده کاربران از این ماجرا؛ اکنون بسیاری از صرافی‌های آنلاین با رشد و سود بالایی فعالیت خود را ادامه می‌دهند که این ماجرا باعث شده تا بیش از پیش صاحبان این مشاغل روی به طراحی سایت ارز دیجیتال بیاورند.

 

سایت صرافی آنلاین
سایت صرافی آنلاین

 

 

امکانات سایت خرید و فروش ارز دیجیتال در وب پارسه:

 

طراحی سایت پنل کاربری با امکانات کامل و دسترسی آسان
طراحی سایت ورود ۲ مرحله ای با sms یا ایمیل یا کدامنیتی گوگل
طراحی سایت امکان تغییر رنگبندی قالب کاربری و پنل مدیریت
طراحی سایت طراحی ضدنفوذ و ایمن با استاندارهای روز جهان
طراحی سایت سیستم خودکار بازاریابی با کد معرف
طراحی سایت یکسال پشتیبانی کاملا رایگان
طراحی سایت پنل مدیریت پیشرفته با امکان اضافه کردن امکان جدید
طراحی سایت امکان محدود کردن IP کاربران
طراحی سایت تایید اتوماتیک هویت کاربر به وسیله موبایل، تلفن ثابت و ایمیل توسط مدیرسایت
طراحی سایت رسپانسیو با موبایل، تبلت و رایانه
طراحی سایت امکان تعریف و اعمال کارمزد پلکانی
طراحی سایت تایید تصویر سلفی و کارت ملی و کارت بانکی کاربر توسط مدیرسایت
طراحی سایت سیستم اتوماتیک و کامل احراز هویت
طراحی سایت امکان ایجاد مدیر یا پشتیبان با دسترسی‌های مختلف
طراحی سایت امکان فعال و غیرفعال سازی کامل خرید و فروش در سایت
طراحی سایت امکان ویرایش نام و تصویر ارزها
طراحی سایت امکان تایید حساب‌های بانکی
طراحی سایت امکان فعال و غیرفعال سازی خرید و فروش مستقل برای هر ارز
طراحی سایت امکان تنظیم دستی یا اتوماتیک قیمت تمام ارزها
طراحی سایت امکان فعال/غیرفعال سازی ارسال اتوماتیک رویدادها به ایمیل و گوشی کاربران
طراحی سایت مشاهده و پاسخگویی تیکت های کاربران (سیستم تیکتینگ کامل)
طراحی سایت امکان فعال/غیرفعال سازی ارسال اتوماتیک رویدادها به ایمیل و موبایل مدیرسایت
طراحی سایت امکان فعال/غیرفعال سازی هر کاربر
طراحی سایت مشاهده لیست کاربران و جزئیات هر کاربر
طراحی سایت مشاهده لیست سفارشات و جزییات هر سفارش
طراحی سایت امکان شارژ کیف پول ریالی
طراحی سایت مشاهده اطلاعیه‌های مدیر یا پشتیبان
طراحی سایت امکان ثبت درخواست برداشت ریالی از کیف پول
طراحی سایت مشاهده لیست سفارشات
طراحی سایت مشاهده لیست تراکنش‌ها
طراحی سایت مشاهده جزییات و قابلیت پییگری هر سفارش
طراحی سایت امکان وارد کردن کارت‌های بانکی
طراحی سایت مشاهده لیست تیکت‌ها
طراحی سایت مشاهده نوتیفیکیشن های مربوط به کاربر
طراحی سایت امکان وارد کردن مشاهده حساب های بانکی
طراحی سایت مشاهده قیمت تمام ارزها
طراحی سایت امکان تغییر رمز عبور حساب کاربری
طراحی سایت امکان تغییر و مشاهده اطلاعات حساب کاربری
طراحی سایت تعیین ساعت برای باز و بسته شدن خرید و فروش
طراحی سایت سازگاری با مرورگرهای برتر
طراحی سایت دسترسی آسان به تمام بخش‌های سایت
طراحی سایت سرعت استثنایی
طراحی سایت بخش مقالات یا بلاگ به جهت آموزش کاربران
طراحی سایت تمامی صفحات یک سایت معمولی مثل درباره ما، تماس با ما و ...

 

 

وبسایت خرید و فروش ارز دیجیتال و صرافی آنلاین و رونق کسب‌وکار

ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، اتریوم، تتر، پرفکت مانی و وب‌مانی و … در سال‌های اخیر شناخته شده تر از گذشته شده‌اند و افراد زیادی چه برای سرمایه‌گذاری و چه برای خرید و فروش از خارج از کشور به این ارزها نیاز پیدا کردند و از آن‌جا که تحریم روی این ارزها تاثیری ندارد (با توجه به شرایط تحریم استفاده از ارزهای آنلاین می‌تواند راهکاری مناسب برای معاملات خارجی باشد)، بنابراین طراحی و راه‌اندازی وبسایت  صرافی آنلاین تبدیل به کسب‌وکاری پررونق شده است.

 

طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال، در اغلب موارد با موفقیت روبرو شده است، که عمده دلیل اصلی موفقیت آن، پیشتازی و استفاده بهینه از زمان و در اختیار داشتن عوامل برتری همچون نسخه اپلیکیشن وب سایت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال بوده است؛ وب پارسه در این مورد تجربه‌ای موفق  و دانشی بسیار ارزنده دارد که می‌تواند آن را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد.

 

قانون اصلی طرای سایت صرافی آنلاین (خرید و فروش ارز دیجیتال)

موفقیت در عرصه ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین و اتریوم  و سایت‌هایی مانند نوبیتکس و والکس که در این زمینه راه‌اندازی شدند، می‌تواند هرکسی را وسوسه کند تا نسبت به راه‌اندازی سایت صرافی ارز دیجیتال اقدام کند. اما باید این نکته را در نظر بگیریم که طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیازمند رعایت یک سری قوانین است. ساخت سایت صرافی باید به صورت اختصاصی و توسط طراحان حرفه‌ای سایت که از علوم بلاک چین  و طراحی سایت اکسچنج اطلاعات داشته باشد، طراحی شود. اگر طراحی سایت شما به صورت اصولی انجام شود می‌تواند تاثیر شگرفی در کسب‌وکار و درآمدتان داشته باشد.

 

هزینه ساخت و راه اندازی صرافی ارز دیجیتال

هزینه ساخت و راه اندازی صرافی ارز دیجیتال و دیگر سایت‌های تخصصی گروه وب پارسه همچون طراحی سایت خدماتی و طراحی سایت فروشگاهی، با توجه به امکانات مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط هزینه‌ها و امکانات طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال با کارشناسان وب پارسه تماس بگیرید تا بهترین شیوه برای کسب‌وکار شما را به طور منحصربه‌فرد معرفی کنند. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی سایت  گروه وب پارسه در لینک نمونه کارهای طراحی سایت و اپلیکیشن ببینید. 

صرافی آنلاین
صرافی آنلاین

 

معرفی چند سایت در زمینه صرافی آنلاین و خرید فروش آنلاین ارز دیجیتال:

 
طراحی سایت نوبیتکس

سایت صرافی نوبیتکس، یکی از معروف‌ترین سایت‌های صرافی در ایران است. نوبیتکس ترکیب سه واژه نو، بیت کوین و اکسچنج است. در این سایت کاربران می‌توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی معاملات خود را انجام دهند و قیمت ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین، تتر، اتریوم و … را مشاهده کنند. این سایت هرینه بسیار کمی را در ازای انجام معاملات به عنوان کارمزد کسر می‌کند که می‌توان آن را به عنوان ویژگی مثبتی معرفی کرد که کاربران را به سمت این سایت روانه می‌کند. یکی از اتفاقات مهمی که در نوبیتکس رخ داده است، وجود بازارهای ریالی است. به عبارت دیگر می‌توان معاملات ارزهای دیجیتال را به صورت ریالی نیز انجام داد. این ویژگی را در سایت‌های صرافی خارجی نمی‌توانید مشاهده کنید.

 

طراحی سایت والکس

سایت صرافی والکس نیز یکی دیگر از سایت‌های صرافی است که توسط دانشجویان دانشگاه شریف برای معاملات و خرید و فروش ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. والکس یک پلتفرم امنیتی است که به وسیله آن میتوان معاملات را مانند فرایند کارگزاری‌های بورس انجام داد. از مهم‌ترین ویژگی‌های والکس می‌توان به خرید و فروش بر پایه ارزی ریال اشاره کرد. علاوه بر این احراز هویت به صورت کاملا دقیق و حرفه‌ای انجام می‌شود. کاربران این سایت دیگر نگران هک شدن حساب و یا کلاهبرداری نباشند. از دیگر ویژگی های سایت والکس می‌توان به کم بودن کارمزد سایت اشاره کرد. این سایت توانسته با شکستن انحصار صرافی، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران در بازار ارز به وجود آورده است.

 

طراحی سایت رمزینکس

سایت رمزینکس یکی دیگر از سایت هایی است که کاربران زیادی برای خرید و فروش و معاملات خود از آن استفاده می‌کنند. رمزینکس پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال می‌باشد که توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف توسعه یافته و هدف آن تسهیل معاملات رمزارزها در ایران می‌باشد. از مزیت‌های سایت صرافی رمزینکس نسبت به سایر ررقبا می‌توان به کارمزد پایین آن اشاره کرد.  میزان کارمزد معامله‌ها در سایت رمزینکس با توجه به سفارش مشتریان از 0.3% تا 0.12 % است که می‌توان گفت کارمزد آن از سایت معروفی چون نوبیتکس نیز کم‌تر است. علاوه بر آن سایت رمزینکس دارای اپلیکیشن اندروید نیز هست. 

سایت صرافی آنلاین
سایت صرافی آنلاین

 

امکانات طراحی سایت صرافی آنلاین

یک سایت صرافی به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بطور کامل خود را معرفی کرده و سوابق و پیوندهای لازم برای استعلام مجوزهای قانونی را ارایه نمایید. آدرس، اطلاعات تماس و شبکه‌های اجتماعی نیز جهت دسترسی کاربر باید قرار داده شود. مشتری باید بتواند در سایت شما نرخ لحظه‌به‌لحظه انواع ارزهای رایج، سکه و طلا را مشاهده نماید. هم‌چنین یکی از بخش‌های مهم امکان ایجاد پروفایل کاربری مناسب برای کاربران است تا مشتریان ثابت شما بتوانند از خدمات سایت به طور کامل استفاده نمایند. جهت دسترسی مشتریان به حساب بانکی خود و امکان انجام امور ارزی از طریق آن نیز باید یک سیستم مناسب طراحی شده و  موارد فنی و امنیتی ویژه‌ای در آن‌ها رعایت شود.

بخش  مشاوره به منظور پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه‌های اقتصادی و سرمایه گذاری، با هدف افزایش بازدید از سایت و رضایت هر چه بیشتر مشتریان اجرا می‌گردد. بخش مقالات می‌تواند به ارائه مقالاتی در حوزه اقتصاد، بورس و دیگر حوزه‌های مرتبط اختصاص داده شود. همچنین در بخش اخبار طراحی سایت صرافی به آخرین خبرها در زمینه‌های اقتصادی پرداخته می‌شود.

 

نمونه طراحی سایت صرافی و ارز دیجیتال:

طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال
طراحی سایت ارز دیجیتال

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت صرافی آنلاین وجود دارند:

1- درباره ما

2- نرخ آنلاین ارز، سکه و طلا

3- ثبت نام و  ایجاد حساب کاربری و احراز هویت

4- انجام امور ارزی از طریق حساب بانکی

5- فروش و مبادله ارز دیجیتال  و فروش سکه

6- مشاوره

7- مقالات

8- اخبار

9- تماس با ما

10- و ده‌ها بخش کاربردی دیگر...

 

سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال

 


   ما در گروه  وب پارسه با ارائه مشاوره کاملا رایگان در کنار شما هستیم، جهت آشنایی با خدمات ما در حوزه مدیریت محتوای اینستاگرام  با این شماره 02188954969  یا 09190973446 تماس بگیرید.  


 

سوالات متداول در خصوص طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال

 

1- قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال چقدر است؟
قیمت طراحی و برنامه نویسی سایت بدون درنظر گرفتن خدمات سئو، درسه حالت مختلف انجام می‌شود، حالت اول بین 15 تا 25 میلیون تومان و به ترتیب تا حالت سوم بین 25 تا 40 و بین 75 تا 90 میلیون تومان است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال با گروه وب پارسه تماس بگیرید.

 

2- قیمت طراحی سایت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال چگونه محاسبه می‌شود؟
امکانات سایت و نوع برنامه نویسی سایت صرافی آنلاین تعیین کننده قیمت آن است، مشاوران متخصص ما در گروه وب پارسه شما را در این خصوص کامل راهنمایی می‌کنند.

 

3- سایت صرافی آنلاین با چه زبانی نوشته می‌شود؟
سایت صرافی آنلاین که توسط گروه وب پارسه طراحی می‌شود به زبان سی‌شارپ نوشته می‌شود.

 

4- در طراحی سایت صرافی آنلاین از چه تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود؟
تقریبا از تمامی تکنولوژی‌های طراحی و برنامه نویسی وب در طراحی سایت صرافی آنلاین استفاده می‌شود. بطور مثال از HTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Ajax , ... در طراحی این سایت استفاده می‌شود و از تکنولوژی ASP.Net و زبان سی‌شارت در برنامه نویسی و همچنین از SQL Server به عنوان پایگاه داده بهره گرفته می‌شود.

 

5- طراحی و پیاده سازی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال یا صرافی آنلاین چقدر طول می‌کشد؟
تعهد گروه وب پارسه برای طراحی و برنامه نویسی سایت صرافی آنلاین 90 روز است، اما بین 50 تا 60 روز پروژه آماده تحویل است.

 

6- آیا برای سایت صرافی آنلاین سئو هم انجام می‌دهید؟
سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، از نیازهای اساسی طراحی سایت صرافی آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال است و تخصص کامل سئو در گروه وب پارسه وجود دارد.

 

7- آیا تولید محتوا برای سایت صرافی آنلاین هم انجام می‌دهید؟
یکی از تخصص‌های گروه وب پارسه تولید محتوای اختصاصی به زبان فارسی و انگلیسی است، با توجه به نیاز سایت صرافی به محتوای اختصاصی و ناب، گروه وب پارسه آمادگی کامل برای تولید محتوا را دارد.

 

8- طراحی سایت صرافی آنلاین با وردپرس هم انجام می‌دهید؟
خیر، محدودیت‌هایی که وردپرس ایجاد می‌کند، کار را برای سئو و همچنین توسعه سایت صرافی آنلاین، بسیار سخت و گاهی غیرممکن می‌کند.

 

9- چرا باید سایت صرافی آنلاین و ارز دیجیتال بصورت اختصاصی برنامه نویسی شود؟
امکانات سایت و نوع سایت صرافی آنلاین به گونه‌ای است که سرویس‌هایی مانند وردپرس و جوملا چنین امکاناتی را پوشش نمی‌دهند و حتما باید برای سایت خرید فروش ارز دیجیتال یا صرافی حرفه‌ای و قدرتمند، برنامه نویسی اختصاصی انجام شود.

 

10- هزینه سئو سایت صرافی چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟
با توجه به نوع عبارات مدنظر و فارسی یا انگلیسی بودن عبارات، قیمت‌ها متفاوت هستند. اما بطور متوسط برای حضور هر عبارت کلیدی و واقعا موثر در صفحه اول گوگل، دو میلیون تومان دریافت می‌شود.

 

11- پشتیبانی سایت صرافی آنلاین به چه صورت انجام می‌شود و هزینه آن چقدر است؟
پشتیبانی سایت صرافی در گروه وب پارسه بصورت 24 ساعت و 7 روز هفته انجام می‌شود. در برخی موارد پشتیبانی فنی و سئو برای سال نخست رایگان است و در سال‌های بعد نسبت به سفارش تعیین می‌شود.

 

12- آیا محدودیتی در سفارش امکانات سایت صرافی و خرید و فروش ارز دیجیتال وجود دارد؟
گروه وب پارسه متشکل از طراحان و برنامه نویسان کاربلد است و هیچ گونه محدودیتی در سفارش امکانات برای سایت صرافی آنلاین وجود ندارد.

 

13- مراحل سفارش و پیاده سازی سایت صرافی آنلاین در وب پارسه چگونه است؟
گروه طراحی سایت وب پارسه برای ارائه مشاوره کاملا رایگان در کنار شماست، جهت سفارش و آشنایی جامع با مراحل پیاده سازی با این شماره 02188954969 تماس بگیرید. 

 

14- چرا سایت ارز دیجیتال باید کدنویسی شود؟

به 2 دلیل اصلی: یکی اینکه برخی قابلیت‌های سایت‌های ارز دیجیتال مثل خرید و  فروش ارز بین کاربران با افزونه‌های وردپرس امکان‌پذیر یا بهینه نیست، مسئله دوم امنیت بالای سایت در زمان کدنویسی است. وردپرس امنیت به نسبت پایین‌تری از پروژه‌های  کدنویسی استاندارد دارد و حساسیت سایت‌های صرافی و ارز دیجیتال نیز بسیار بالاست.

 

خرید و فروش ارز دیجیتال
خرید و فروش ارز دیجیتال

 

خارج از گود؛ کریپتوکارنسی یا ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتالی در حقیقت ارزهایی هستند که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند و هدف‌شان کاهش تقلب و ممانعت از جعل و کلاه‌برداری ارزی است. مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال در غیرمتمرکز بودن آن است. یعنی هیچ نهاد، سازمان یا دولت خاصی، آن را تحت نظارت و کنترل خود ندارد.

در نتیجه، دیگر خبری از دخالت دولت‌ها در مدیریت و پیشبرد پروژه‌های موجود در شبکه بلاک‌چین نیست. شبکه بلاک چین، شبکه‌ای وسیع و گسترده است که ارزهای دیجیتالی در بستر آن تبادل می‌شوند. استفاده از انواع ارز دیجیتال برای تراکنش‌های مالی مختلف از نقاط گوناگون دنیا مقدور است. برای انجام هرگونه تراکنش با ارز دیجیتالی در بستری گسترده نیاز به کلید‌های عمومی و خصوصی وجود دارد. این کلیدها، امنیت فعالیت با رمزارزهای دیجیتالی را بالا می‌برند. در واقع، عملیات تراکنش با کریپتوکارنسی ها به کمک فرایندهای رمزگذاری مسیر تراکنش انجام می‌شود.

در روش‌های قبلی که نسبت به تراکنش با ارزهای دیجیتال و بلاک چین، سنتی محسوب می‌شوند، مبلغ زیادی به عنوان کارمزد در جابجایی ارزها و معاملات از سوی موسسات مالی واسطه و بانک‌ها دریافت می‌شود. اما انجام فعالیت‌های گوناگون با انواع ارز دیجیتال دیگر چنین مشکلی ندارد. یعنی به ازای مبلغ بسیار اندکی از کارمزد، امکان تراکنش‌های مالی وجود دارد.

عده اندکی از افراد از پیدایش انواع ارز دیجیتال اطلاع دارند. این پدیده، در واقع به عنوان اختراعی در کنار یک اختراع دیگر، پا به دنیای ارزها گذاشت. بیت‌کوین، معروف ترین ارز دیجیتالی است که خالق آن، فردی ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو است.

هویت این فرد کاملا مشخص نیست و فرضیه‌هایی وجود دارد که شاید این فرد، نامی جعلی برای گروهی از افراد باشد که اقدام به تولید و طراحی نخستین ارز دیجیتال یعنی بیت‌کوین کرده‌اند که نخستین و مهم‌ترین پول دیجیتال است و از سایر انواع این ارز بیشتر در معرض قضاوت و تحلیل قرار می‌گیرد.

به عبارت دقیق‌تر، در دنیای دیجیتال به بیت‌کوین توجه زیادی می‌شود. این ارز، قیمت‌ ارزهای دیگر را تعیین می‌کند و روی مسیری که ارزهای دیگر دیجیتالی طی می‌کنند، اثرات فوق‌العاده‌ای دارد.

قبل از اینکه ایده طراحی و تولید اسکناس‌های دیجیتالی به عرصه ظهور برسد، بیت‌کوین به عنوان ارزی به بازار عرضه شد که برای معامله و انجام تراکنش‌های مختلف با آن، هیچ واسطه‌ای میان دریافت‌کننده و گیرنده وجود نداشت.

در واقع، ارز دیجیتال بیت کوین در بستری کاملا غیرمتمرکز، امکان معامله میان دو فرد را بدون نیاز به بانک‌ها و موسسات فراهم می‌کند. بیت کوین و شیوه جذاب تراکنش با آن، قبل از اینکه ایده پول دیجیتالی به منصه ظهور برسد، پا به دنیا گذاشت.

 


   ما در گروه  وب پارسه با ارائه مشاوره کاملا رایگان در کنار شما هستیم، جهت آشنایی با خدمات ما در حوزه مدیریت محتوای اینستاگرام  با این شماره 02188954969  یا 09190973446 تماس بگیرید.  


 

اتریوم و بیت کوین چه شباهت‌هایی به هم دارند؟

بلاک چین بیت کوین برای پیگیری مالکیت ارز دیجیتال (بیت کوین) استفاده می‌شود. اما بلاک چین اتریوم برای اجرای کد‌های برنامه نویسی برنامه‌های غیرمتمرکز طراحی شده است. مانند بیت کوین، اتریوم نیز یک بلاک چین توزیع شده عمومی است. اگر چه تفاوت‌های فنی زیادی بین این دو وجود دارد اما مهمترین تفاوت این دو اهداف و قابلیت‌هایشان است. بیت کوین یک برنامه کاربردی خاص از فناوری بلاک چین است. در واقع بیت کوین با هدف ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی، همتا به همتا و غیرمتمرکز ایجاد شده است.

برای درک بیشتر این موضوع، بلاک چین بیت کوین را سیستم عاملی در نظر بگیرید که فقط یک نرم افزار به نام بیت کوین روی آن اجرا می‌شود. در نقطه مقابل، بلاک چین اتریوم را سیستم عاملی در نظر بگیرید که هزاران نرم افزار و سرویس مختلف می‌توانند روی آن فعالیت کنند. با این حساب، درک مفهوم "توکن" برایتان آسان‌تر خواهد شد. در واقع یک توکن‌، ارز برنامه‌‌ای غیرمتمرکز است که خودش بلاک چین خصوصی ندارد و از بلاک چین‌های دیگر مثل اتریوم استفاده می‌کند.

در بلاک چین اتریوم، به جای کار برای استخراج بیت کوین، ماینرها برای یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده به نام «اتر» که شبکه را تامین می‌کند، کار می‌کنند. اتر یک ارز دیجیتال تجاری و قابل حمل است که برای پرداخت هزینه‌های تراکنش نرم افراز مورد نظر، توسط توسعه دهندگان نرم افزار، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

گالری عکس ارزهای دیجیتال:

عکس‌های باکیفیت و گرافیکی از ارزهای دیجیتال برای استفاده در تولید محتوای مرتبط با ارزهای دیجیتال یا استفاده در طراحی سایت‌ ارز دیجیتال و صرافی آنلاین:  (جهت ذخیره و نمایش عکس با اندازه بزرگ و واقعی؛ روی تصویر کیک کنید و پس آن تصویر را ذخیره کنید)

سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال
سایت ارز دیجیتال

 

تصاویر باکیفیت ارزهای دیجیتال مخصوص والپیپر:  

(برای ذخیره و نمایش عکس با اندازه بزرگ و واقعی؛ روی تصویر کیک کنید و سپس تصویر را ذخیره کنید)

ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency
ارز دیجیتال - Cryptocurrency

 

عکس‌های مورد نیاز برای طراحی سایت‌های صرافی غیر ارز دیجیتال:  

(برای ذخیره و نمایش عکس با اندازه بزرگ و واقعی؛ روی تصویر کیک کنید و سپس عکس را ذخیره کنید)

طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت صرافی

 



تگ‌ها: طراحی سایت ارز دیجیتال سایت صرافی صرافی سایت ارز دیجیتال اپلیکیشن صرافی
آخرین مطالب
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت

طراحی وب سایت کدنویسی شده و پیروی از قوانین بازاریابی دیجیتالی، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه‌ های تبلیغاتی داشته باشد.

بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی
بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی

پیام‌رسان وایبر به قابلیت خلاصه‌سازی پیام‌های خوانده‌نشده با کمک هوش مصنوعی مجهز شده است.

ایده‌های تولید محتوا برای  سایت درب ضد سرقت
ایده‌های تولید محتوا برای سایت درب ضد سرقت

تولید محتوای باکیفیت و مرتبط برای صنعت درب‌های ضدسرقت بسیار ارزشمند می‌باشد که به رشد و توسعه سایت‌های طراحی شده در این حوزه کمک بسزایی می‌کند.

قابلیت منحصر به فرد هوش مصنوعی IOS 18
قابلیت منحصر به فرد هوش مصنوعی IOS 18

اولین مجموعه از قابلیت‌ های جدید هوش مصنوعی اپل که در iOS 18 عرضه خواهد شد، به‌هیچ‌وجه به پردازش روی سرورهای ابری، متکی نخواهند بود.

پایانی برای دوران درخشان سری p  هواوی
پایانی برای دوران درخشان سری p هواوی

گوشی ‌های سری p هواوی دیگر تولید نمی‌شود و از این به بعد این شرکت بزرگ چینی مدل Pura 70 جایگزین خواهد کرد.

گلکسی واچ ۷ پرچمدار جدید سامسونگ
گلکسی واچ ۷ پرچمدار جدید سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در دومین رویداد گلکسی Unpacked امسال در ماه ژوئیه از گلکسی واچ ۷ رونمایی کند.

کیف حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال
کیف حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال

محصول جدید وسترن دیجیتال در حوزه ذخیره سازی حافظه در کیف 368 ترابایتی با 13 کیلوگرم وزن و کیفی مخصوص در راه است.

بازاریابی دیجیتالی با هوش مصنوعی
بازاریابی دیجیتالی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و قدرت تحلیل داده‌ها، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بازاریابی را به صورت مدرن و پیشرفته انجام دهند.

هوش مصنوعی Grok ویژن با قابلیت های فضایی!
هوش مصنوعی Grok ویژن با قابلیت های فضایی!

ورژن جدید هوش مصنوعی گروک ویژن xAI با قابلیت پردازش نمودار، اسکرین‌شات‌ و تصاویر گوناگون رونمایی شده که این ویژگی باعث منحصربه‌فرد بودنش شده است.

آموزش ساخت جیمیل با گوشی
آموزش ساخت جیمیل با گوشی

ساخت Gmail در گوشی به‌سادگی امکان‌پذیر است و معمولاً تنها به شماره همراه برای احراز هویت نیاز خواهد بود.

تأثیر هوش مصنوعی در زنجیره تأمین شرکت های بازرگانی
تأثیر هوش مصنوعی در زنجیره تأمین شرکت های بازرگانی

هوش مصنوعی به‌ عنوان فناوری جدید و مؤثر، پتانسیل شگفت‌ انگیزی در دگرگونی زنجیره تأمین شرکت‌های بازرگانی و تجارت حال‌حاضر دارد.

آیفون 16 پرو مکس و پرو در قالب کلاسیک
آیفون 16 پرو مکس و پرو در قالب کلاسیک

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد برای گوشی‌های سری آیفون 16 به سراغ برخی ویژگی‌های آیفون‌های قدیمی برود.

ضرورت طراحی سایت برای شرکت های بازرگانی
ضرورت طراحی سایت برای شرکت های بازرگانی

وب سایت حکم ویترین آنلاین را دارد که می توان از طریق آن، محصولات و خدمات را به مشتریان در سراسر جهان معرفی کرد.

مقالات مرتبط
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت

طراحی وب سایت کدنویسی شده و پیروی از قوانین بازاریابی دیجیتالی، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه‌ های تبلیغاتی داشته باشد.

بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی
بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی

پیام‌رسان وایبر به قابلیت خلاصه‌سازی پیام‌های خوانده‌نشده با کمک هوش مصنوعی مجهز شده است.

ایده‌های تولید محتوا برای  سایت درب ضد سرقت
ایده‌های تولید محتوا برای سایت درب ضد سرقت

تولید محتوای باکیفیت و مرتبط برای صنعت درب‌های ضدسرقت بسیار ارزشمند می‌باشد که به رشد و توسعه سایت‌های طراحی شده در این حوزه کمک بسزایی می‌کند.


وب ‌پارسه

ما به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین گروه‌های طراحی سایت و برنامه نویسی سایت، خدمات گسترده‌ای در این زمینه را ارائه می‌نماییم.

تهران، میدان فاطمی، ساختمان چهلستون، طبقه 10، واحد 1002

شهریار، باغستان، بلوار ولیعصر (عج)، نبش لاله دوم، پلاک ۱۲۷، واحد ۴

۰۹۱۹-۰۹۷۳۴۴۶
۰۲۱-۶۵۲۳۹۷۴۷