طراحی سایت صنعتی

چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

طراحی سایت صنعتی

چرخه اقتصاد هر کشوری در گرو صنعت آن است؛ هرچه صنعت کشور موفق‌ تر و پرسود باشد، سایر سطوح مشاغل نیز به تبعیت از آن رشد بیشتری را خواهند داشت.

صنعت ایران سال‌هاست که با تکیه‌بر پتانسیل داخلی و توان بومی کشور، توانسته در اوج تحریم‌ها به‌سختی مسیر پیشرفتش را دنبال کند. هرچند این رشد خیلی چشم‌گیر نبوده است اما با کمک تکنولوژی اینترنت و طراحی سایت‌، این اتفاق توانسته حتی با وجود تحریم‌های سخت بین‌المللی، پا را فراتر بگذارد و صنعت‌گران را به خارج از مرزها معرفی و درهای تازه‌ای را برای صادرات بر روی صاحبان این مشاغل باز کند. در نگاه نخست باید اعتراف کرد که بدون یاری وب‌سایت‌های صنعتی در شناسنامه موتورهای جست‌وجو و در نظر گرفتن وضعیت فعلی کشور، صنعتی‌ها مسیری بسیار پرمشقت را در پیش خواهند داشت.

 

در گذشته نام پتروشیمی، نفت و گاز، لوله‌سازی، معدن، آهن‌آلات، ابزارسازی‌ها و ...، به‌تنهایی بار سنگینی را در میان جامعه به دوش می‌کشید اما امروزه با وجود رقابتی شدن فضا و ورود مناقصات به میز کار پیمانکاران، دیگر این صنایع تولیدی دور از دسترس نیستند. به‌طور مثال: پرسودترین صنعت کشور، یعنی صنعت نفت و حتی صنعت خودرو نیز امروز دیگر به سراغ سایر بخش‌های خصوصی آمده‌اند و مشارکتشان را با سایر سطوح گسترش داده‌اند اما آیا این مشارکت می‌تواند به‌خودی‌خود شکل بگیرد؟ چه عاملی باعث معرفی مصرف‌کننده به صنعت‌گر می‌شود؟

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

 

جواب اینجاست؛ معجزه‌ای به نام سایت صنعتی!  مسئله‌ای که باعث معرفی صنعت‌گران به سایر مشاغل وابسته و مصرف‌کننده می‌شود. طراحی سایت صنعتی لزوم اصلی موفقیت در هر بخش از فعالیت صاحبان مشاغل این حوزه است، چراکه امروزه حتی فروش قابل‌قبول نیز نمی‌تواند تضمین‌گر موفقیتی پایدار باشد، بنابراین افراد به دنبال روندی صعودی هستند و همین امر نیز آن‌ها را ترغیب به حضور در بازارهای منطقه خاورمیانه و حتی قاره‌های اروپا و آفریقا و آمریکا کرده است تا با یاری طراحی سایت صنعتی، به هدف نهایی خود دست پیدا کنند.


جهت انجام مشاوره با گروه وب‌پارسه با بیش از 14 سال سابقه طراحی سایت، تولید محتوا و سئو، با شماره 09190973446 تماس بگیرید.


طراحی سایت برای صنعت‌گران:

درست از همان زمانی که چرتکه‌ها جایشان را به ماشین‌حساب‌های سریع‌السیر دادند، می‌شد حدس زد که باید روش‌های قدیمی را در کسب‌وکار را کنار گذاشت و همپای سرعت انتقال داده‌ها مسیر را همسو با جریان روز کرد تا از دیگر رقبا عقب نماند. طراحی سایت صنعتی برای افرادی که خیلی زود توانستند این کلید طلایی را برای باز کردن صندوقچه گنج، در دست بگیرند، بسیار سودآور بود و راه هزارساله را برای آنها یک شبه آسان کرد، اما امروز چطور؟ آیا می‌توان باز از طریق طراحی سایت صنعتی با غول‌های برتر صنعت در فضای اینترنت رقابت کرد؟ پاسخ مثبت است، بله، چراکه علم همیشه یک راه آیده‌آل را برای شما در نظر دارد و در این زمینه با همراهی متخصصین گروه وب پارسه، سئو توانسته رقابت را بسیار عادلانه کند تا جایی که شما با طراحی سایت صنعتی، حتی از همین امروز تا مدت‌زمان 6 ماه خواهید توانست با تکیه‌بر تکنیک‌های سئو پیروز نبرد در صفحات موتورهای جست‌وجوی اینترنت شوید.

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

 

نمونه طراحی سایت صنعتی انجام شده در گروه وب‌پارسه:

♦ ماجرای طراحی سایت تجهیزات فروشگاهی بهسرما:

شرکت بهسرما در سال ۱۳۶۴ با هدف طراحی و تولید تجهیزات برودتی فعالیتش را آغاز نمود. از جمله تولیدات این شرکت می‌توان به ساخت یخچال‌های فروشگاهی بدون درب، انواع قفسه‌‌های فروشگاهی، قفسه‌‌‌های انبار، میزهای صندوق (چک اوت)، انواع ویترین و استند‌های فروش و نمایش کالا و سردخانه اشاره نمود.

مشاهده سایت بهسرما


طراحی سایت برای فروشندگان صنعتی:

تمامی فروشندگان در تمامی سطوح مشاغل، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن چیزی نیست جز "فروش بیشتر و بیشتر" پس شما نیز از این قاعده مستثنا نیستید اما فروش بیشتر به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آن را می‌توان کیفیت و نوع سرویس‌دهی به مخاطب و مشتری برشمرد. شما تنها در صورتی قادر خواهید بود کیفیت و سرویس‌دهی به مشتری را در سطح قابل قبولی قرار دهید که برای کسب‌وکارتان را در دنیای نامحدود اینترنت به عرضه بگذارید، در این خصوص نیز شما نیز ملزم به طراحی سایت صنعتی خواهید بود؛ زیرا از این طریق مخاطب همیشه و همه‌جا و در هر ساعتی به شما و اجناس شما دسترسی خواهد داشت و امکان فروش نامحدود نیز در اختیارتان خواهد بود.



چرا باید برای صنعت و محصولاتمان، سایت داشته باشیم؟

اگر توضیحات بالا شما را قانع نکرد، باید گفت که شما در معرض اشتباهی بزرگ برای کسب‌وکارتان قرار دارید! هزاران عامل متفاوت ثابت می‌کند که نمی‌توان به بازار محدود جامعه اطراف تکیه کنیم؛ فراگیری ویروس کرونا تجربه بسیار دردناکی برای افرادی بود که هرگز به سراغ طراحی سایت صنعتی نیامدند و با تعطیلی‌های گسترده، خاک سردی را بر روی محصولات و فروششان پاشیدند! چراکه آن‌ها عملاً ارتباطشان را با دنیای بیرون قطع‌شده می‌دیدند و در مقابل افرادی که پیش‌تر به سراغ طراحی سایت صنعتی رفته بودند؛ حتی با وجود تعطیلی‌های طولانی‌مدت همچنان با مشتریان و سفارش‌دهنده‌ها، ارتباطشان را حفظ کردند و روال فروششان را ادامه دادند، پس شما هرگز مرتکب این اشتباه بزرگ نشوید و با یک آینده‌نگری کوچک، بیمه‌ای شیرین را برای آینده کاری‌تان بسازید.

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

 

ویژگی‌های کلی طراحی سایت صنعتی در گروه وب پارسه:

1- ایجاد پنل مدیریت

صنعت‌گران همواره اهمیت بسیاری را برای وقتشان قائل هستند، ما در وب پارسه با سهل کردن روند مدیریت وب سایت صنعتی شما، در این مسیر شما را یک قدم رو به‌جلو حرکت داده‌ایم؛ در این قسمت می‌توانید وب‌سایت را مدیریت نمایید محصولات و خدمات را اضافه و کم کنید، تخفیفات را اعمال کنید، کامنت ها را ببینید، آمار‌های بازدید و فروش و میزان موجودی محصولات را ببینید و …

 

2- خبرنامه

کاربران می‌توانند با عضویت در خبرنامه ایمیلی، از آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و تخفیفات مناسبتی وب‌سایت شما آگاهی یابند که این موضوع مزیت بسیار مهمی در جلب رضایت مشتری به‌شمار می‌آید.

 

3- تعریف محصولات و خدمات در هر دسته

با این امکان، می‌توانید فهرستی بسیار عالی از مجموعه محصولات و خدمات ایجاد کنید که موجب ایجاد نظم در ساختار سایت شما می‌شود.

 

4- تبلیغات

قطعاً شما نیز سایر رقبایتان خواهان افزایش سود هستید، پس نیازمند بهره‌جویی از علم تبلیغات خواهید بود؛ کیفیت شما نمی‌تواند به‌تنهایی برایتان تضمین فروش بیشتر و بندسازی ایجاد کند، بلکه شما باید در این زمینه با حضور در عرصه تبلیغات، خدمات و محصولاتتان را به جامعه هدفتان معرفی کنید. در بخش تبلیغات شما می‌توانید تبلیغات محصولات یا تخفیفات مناسبتی و فصلی را نشان دهید. همچنین این قابلیت وجود دارد که با پذیرفتن سفارش تبلیغات از دیگر وب‌سایت‌ها می‌توانید درآمد دیگری کسب کنید.

 

5- شبکه‌های اجتماعی

استفاده از فضای مجازی، به کاربران این امکان را می‌دهند که بتوانند به‌راحتی سایت شما را در شبکه‌های اجتماعی مانند: اینستاگرام، روبیکا، تلگرام و … به دوستانشان معرفی کنند. این بخش به‌سبک ویژه‌ای مدیریت می‌شود و از راهکارهای جذب کاربر اورگانیک استفاده می‌شود. برگزاری مسابقات نوین و کمپین‌های ویژه، برخی از فعالیت‌ها در این بخش است.

 

6- عضویت کاربران

کاربر می‌تواند در وب‌سایت ثبت‌نام کند و پروفایل شخصی داشته باشد. ایجاد پنل برای کاربران، روند سفارشات را راحت‌تر می‌کند. به این صورت‌که در پنل کاربر امکان درج کد پستی، آدرس و شماره تماس وجود دارد.


بیشتر بخوانید:

مزایای طراحی سایت چیست

طراحی سایت و دریافت گواهی اینماد

سئو چیست؟ همه چیز درباره سئو

گوگل ادز یا سئو؟

بهینه سازی سایت


7- صدور فاکتور و پیش فاکتور

اگر کاربر، محصول یا خدماتی را سفارش داد، فاکتور محصول به‌جهت کسب اطمینان کاربر از خریدش، برای او صادر می‌شود.

 

8- طراحی و تنظیمات سئو

بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو، از مزیت‌های عالی برای شما محسوب می‌شود. اگر کاربران نام محصول یا خدماتی را در حوزه کاری شما را در گوگل جستجو کنند، سایت شما می‌تواند این امکان را داشته باشد که در اولین لینک‌های صفحه اول جستجوی گوگل به‌نمایش دربیاید و در واقع، به‌معنای بازاریابی و جذب سفارش بیشتر می‌باشد.

 

9- نظرات

در صورت نیاز، کاربران می توانند در خصوص محصولات یا خدمات، نظراتشان را بیان کنند.

 

10- ایجاد صفحات و نوشته‌ها به‌صورت نامحدود

اگر کسب‌و‌کار شما ارتقا یابد، مجبور خواهید شد که سایتتان را گسترش بدهید و گزینه‌های زیادی به آن اضافه کنید. البته لازم به ذکر است که می‌توانید به‌راحتی و با هزینۀ کم، وب‌سایتتان را متناسب با کسب‌وکارتان گسترش دهید. می‌توان صفحاتی با طراحی متفاوت و نوشته‌هایی به‌صورت روزانه و هفتگی به‌میزان نامحدود و کاملاً دلخواه شما، به سایت اضافه کرد.

 

11- نرم افزار اندروید و IOS

در طراحی وب‌سایت شما، از تکنولوژی PWA استفاده می‌شود تا کاربران از امکان نصب این اپلیکیشن در سیستم عامل اندروید و IOS نیز بهره‌مند شوند.

 

12- طراحی سیستم تخفیف و قرعه‌کشی و گردونه شانس

در صورت تصمیم مدیریت سایت و با توجه به استراتژی فروش، می‌توان امکان تخفیف اتوماتیک (سیستمی) یا دستی و همچنین قرعه‌کشی و گردونه شانس را مدیریت کرد.



13- هوش مصنوعی

یکی از عوامل فروش بیشتر، استفاده از هوش مصنوعی در سایت است. هوش مصنوعی همانند فروشنده، همیشه در سایت شما آماده عمل می‌کند. همچنین با زمان‌بندی و مدیریت دقیق در انتخاب و خرید، به مشتری کمک می‌کند.

 

14- مجله اینترنتی هوشمند

هرچه مشتری اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از کالا یا خدمات شما کسب کند، مطمئناً خرید موفق‌تری را نیز تجربه می‌کند و این موضوع باعث می‌شود مشتری به سایت شما وفادار شود. مجله اینترنتی فوق‌پیشرفته و هوشمند، می‌تواند در این کار به‌فروش بیشتر و وفاداری کاربران کمک کند.

 

15- ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS

با استفاده از تکنولوژی PWA در سایت، امکان نصب اپلیکیشن در دسکتاپ، اندروید و IOS فراهم می‌شود.

 

16- نمایش سریع، ساده، هوشمند و کاربردی

رعایت نکات UI و UX سایت در فروش و جذب مخاطب هدف، بسیار اهمیت دارد. از این رو نمایش سریع، ساده، هوشمند و کاربردی کالاها در فروشگاه،‌ از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

17- دیجیتال مارکتینگ

از تمامی پتانسیل فنی موجود گروه وب‌پارسه در بخش بازاریابی فروش و جذب مخاطب استفاده خواهد شد.

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

 

امکانات طراحی سایت صنعتی در وب پارسه:

 طراحی و برنامه‌نویسی کاملاً اختصاصی وب‌سایت و وب‌اپلیکیشن

 بهره‌گیری از تکنولوژی asp.net و زبان برنامه‌نویسی #C در کدنویسی

 استفاده از 5HTML ،3CSS  و جاوا اسکریپت و ایجکس در UI سایت و اپلیکیشن

 طراحی و برنامه‌نویسی کاملاً اختصاصی کنترل پنل سایت

 تعریف بی‌نهایت محصولات و خدمات، بارگذاری تصویر شاخص، گالری تصاویر، اطلاعات جانبی و ... جهت ایجاد مسیرهای دسترسی آسان

 نمایش پرفروش‌ترین محصولات، پیشنهادات ویژه و دارای تخفیف و ...

 عضویت آسان کاربران در سایت

 مشاهده و پیگیری خرید‌های انجام شده در سایت

 عضویت در خبرنامه ایمیلی سایت

 موتور جستجوی هوشمند داخلی

 امکان ثبت فروشنده

 ارتباط امن SSL

 منشور حقوق مصرف‌کنندگان

 مدیریت سؤالات متداول

 امکان مقایسه محصولات

 امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن

 وبلاگ پیشرفته

 و ...

طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت صنعتی

 

پنل مدیریت سایت صنعتی در وب پارسه:

 امکان گزارش‌گیری بر اساس روش‌های مختلف: گزارش‌گیری بر اساس دسته‌بندی خاص، بازه زمانی، فروش، تخفیف‌ها و ...

 مدیریت موجودی محصولات و غیرفعال کردن خرید برای کالاهای تمام شده

 اخطار و ارسال ایمیل به مدیر سایت در صورت پایان یافتن موجودی هر کدام از محصولات

 مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت

 امکان ارسال رایگان در صورت میزان مشخصی از خرید محصولات

 قابلیت مدیریت و تعریف کوپن‌های تخفیف، درصد تخفیف و میزان تخفیف در شرایطی مانند: بازه‌های زمانی مشخص و مناسبت‌ها، دسته‌بندی خاصی از خدمات و یا کدهای عمومی همراه با ایجاد محدودیت استفاده، تعداد، کاربران، تاریخ و ...

سیستم مدیریت درگاه‌های پرداخت بانکی

 

به‌طور کلی، طراحی وب‌سایت صنعتی یکی از توانمندی‌های گروه وب پارسه است. ما در این گروه، با نمونه کارهای مرتبط در این زمینه و برخورداری از تیمی حرفه‌ای و با اطلاعات کامل در خصوص نیازهای طراحی سایت صنعتی به شما کمک می‌کنیم تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسید و حتماً از شروع تا انتها در کنار شما هستیم.



نمونه طراحی سایت صنعتی:

نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی
نمونه طراحی سایت صنعتی

 

عکس‌های صنعتی:

عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت
صنعت
عکس‌های صنعت
عکس‌های صنعت

 

صنعت چیست؟

صنعت به فعالیتی گفته می‌شود که موجب تولید کالا و یا عرضه‌ی خدمات می‌شود. درواقع به مجموعهٔ تمام یگان‌هایی که در تولید، توزیع یا مصرف یک فراورده یا یک دسته از فراورده‌های مشابه فعالیت می‌کنند، صنعت گفته می‌شود. در علم اقتصاد، صنایع به‌طورکلی به‌عنوان اصلی یا اولیه، ثانویه، سوم و چهارم طبقه‌بندی می‌شوند.

 

صنعت اولیه یا اصلی

این بخش از اقتصاد یک کشور شامل: کشاورزی، جنگل‌داری، ماهیگیری، معدن، استخراج معادن و استخراج مواد معدنی است.

صنعت چیست؟
صنعت چیست؟

 

صنعت ثانویه

این بخش، صنعت تولید نیز نامیده می‌شود. این سطح از صنعت مواد اولیه تهیه‌شده توسط صنایع اولیه را می‌گیرد و آن‌ها را به کالاهای مصرفی تبدیل می‌کند یا کالاهایی را که سایر صنایع ثانویه به محصولات تبدیل کرده‌اند، پردازش می‌کند. نانوایی‌هایی که آرد را به نان تبدیل می‌کنند و کارخانه‌هایی که فلزات و پلاستیک‌ها را به‌وسیله نقلیه تبدیل می‌کنند، نمونه‌هایی از صنایع ثانویه هستند.

 

صنعت سوم

این بخش گسترده که صنعت خدمات نیز نامیده می‌شود، شامل صنایعی است که درعین‌حال که هیچ کالای ملموسی تولید نمی‌کنند، خدمات یا سودهای نامشهود ارائه می‌دهند یا ثروت تولید می‌کنند. این بخش عموماً شامل شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌شود.

ازجمله صنایع این بخش می‌توان به خدمات بانکی، مالی، بیمه، سرمایه‌گذاری و املاک اشاره کرد. تجارت عمده‌فروشی، خرده‌فروشی و فروش مجدد، حمل‌ونقل، خدمات حرفه‌ای، مشاوره، حقوقی و شخصی، گردشگری، هتل‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی، خدمات تعمیر و نگهداری، خدمات بهداشتی، رفاه اجتماعی، اداری، انتظامی، امنیتی و دفاعی دیگر بخش‌های این صنعت هستند.

 

صنعت چهارم

صنعت چهارم، مربوط به محصولات و خدمات مبتنی بر اطلاعات یا دانش‌محور است. صنعت چهارم نیز مانند بخش سوم، آمیخته‌ای از تلاش بخش‌های دولتی و خصوصی است.

صنایع و فعالیت‌های این بخش شامل گزینه‌های زیر است:

 سیستم‌های اطلاعاتی و فناوری اطلاعات (IT)

 تحقیق و توسعه (R&D)، ازجمله: توسعه فناوری و تحقیقات علمی

 تحلیل و مشاوره مالی و استراتژیک

 فناوری‌ها، خدمات رسانه‌ها و ارتباطات

 آموزش

صنعت چیست؟
صنعت چیست؟

 

سوالات متداول در خصوص طراحی سایت صنعتی:

 

1- هزینه طراحی سایت صنعتی چقدر است؟

جهت آگاهی از قیمت طراحی و برنامه‌نویسی سایت صنعتی لطفاً با شماره 09190973446 تماس بگیرید.

 

2- چقدر زمان می‌برد تا سایت طراحی شود؟

این زمان بستگی به امکانات و نوع طراحی و برنامه‌نویسی سایت دارد که برای سایت صنعتی معمولاً 10 تا 15 روز کاری زمان می‌برد.

 

3- همان طرحی را که می‌خواهم برای سایت می‌زنید یا با سلیقه شما طراحی می‌شود؟

اگر شما ایده‌ای داشته باشید و از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشد، همان طرح برای سایت شما اجرا می‌شود اما بهتر است تا به طراحان گروه وب‌پارسه که در این زمینه بیش از 14 سال سابقه کاری دارند، اعتماد کنید.

 

4- سایت صنعتی با چه زبانی نوشته می‌شود؟

سایت صنعتی که توسط گروه وب‌پارسه طراحی می‌شود، به زبان سی‌شارپ نوشته می‌شود.

 

5- در طراحی سایت صنعتی از چه تکنولوژی‌هایی استفاده می‌شود؟

تقریباً از تمامی تکنولوژی‌های طراحی و برنامه‌نویسی وب در طراحی سایت صنعتی استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال از: HTML5, CSS3, Javascript, Jquery, Ajax , ... در طراحی این سایت استفاده می‌شود و از تکنولوژی ASP.Net و زبان سی‌شارپ در برنامه‌نویسی و همچنین از SQL Server به‌عنوان پایگاه داده بهره گرفته می‌شود.

 

6- آیا برای سایت صنعتی، خدمات سئو انجام می‌دهید؟

سئو و بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، از نیازهای اساسی طراحی سایت صنعتی است که با تخصص کامل در گروه وب‌پارسه انجام می‌شود.

 

7- هزینه سئو سایت صنعتی چقدر است و چگونه محاسبه می‌شود؟

با توجه به نوع عبارات مدنظر و فارسی یا انگلیسی بودن عبارات، قیمت‌ها متفاوت هستند. جهت کسب اطاعات بیشتر لطفاً با شماره 09190973446 تماس بگیرید.

 

8- پس از تحویل سایت، به‌روزرسانی نیز توسط شما انجام می‌شود؟

به‌روزرسانی فنی سایت در طول دوره پشتیبانی برعهده گروه وب‌پارسه می‌باشد اما به‌روزرسانی محتوایی با توجه به توافق طرفین صورت می‌گیرد.

 

9- آیا بعد از تحویل سایت، کار کردن با آن را نیز آموزش می‌دهید؟

بله، بعد از تحویل سایت، آموزش‌های لازم و نحوه کار با پنل به‌طور کامل آموزش داده می‌شود.

 

10- پشتیبانی سایت صنعتی به چه صورت انجام می‌شود و هزینه آن چقدر است؟

پشتیبانی سایت صنعتی در گروه وب‌پارسه به‌صورت 24 ساعته و طی 7 روز هفته انجام می‌شو و در سال نخست رایگان است و در سال‌های بعد، نسبت به سفارش تعیین می‌شود.

 

11- آیا محدودیتی در سفارش امکانات سایت صنعتی وجود دارد؟

گروه وب‌پارسه متشکل از طراحان و برنامه‌نویسان کار بلد است و هیچ‌گونه محدودیتی در سفارش امکانات برای سایت صنعتی وجود ندارد.

 

12- آیا امکان طراحی سایت چندزبانه وجود دارد؟

ازآنجایی‌که بسیاری از کسب‌وکارها فعالیتشان به ایران محدود نمی‌شود، طراحی سایت چندزبانه یکی از اقداماتی است که برای این دسته از کسب‌وکارها باید انجام شود. تیم طراحی وب‌پارسه این امکان را دارد که طبق خواسته شما، سایتی چندزبانه را در اختیار شما قرار دهد.

 

13- آیا تولید محتوا برای سایت صنعتی انجام می‌دهید؟

یکی از تخصص‌های گروه وب‌پارسه تولید محتوای اختصاصی به زبان فارسی و انگلیسی است، با توجه به نیاز سایت صنعتی به محتوای اختصاصی و ناب، گروه وب‌پارسه آمادگی کامل برای تولید محتوا را دارد.

 

14- آیا سایتی که گروه وب‌پارسه در اختیار من می‌گذارد، پرداخت آنلاین دارد؟

امروزه سایت‌های فروشگاهی به سیستم پرداخت آنلاین مجهز هستند. سایتی که گروه وب‌پارسه در اختیار شما می‌گذارد نیز قابلیت اتصال به درگاه‌های بانکی مستقیم و همچنین درگاه بانکی واسط مانند زرین پال را دارد.

 

15- آیا دامنه به نام من ثبت خواهد شد؟

بله، نام دامنه انتخاب‌شده به نام شما ثبت می‌شود و شما صاحب اصلی آن خواهید بود. همچنین پنل مدیریت دامنه نیز به‌صورت کامل در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

 

16- آیا نماد اعتماد الکترونیکی نیز می‌گیرید؟

بله، کارشناسان گروه وب‌پارسه از صفر تا صد کسب نماد اعتماد الکترونیکی همراه شما هستند.

 

17- بعد از تحویل سایت، پشتیبانی دارید و هزینه آن چقدر است؟

بله، در وب‌پارسه برای هر سایت، یک‌سال پشتیبانی رایگان ارائه می‌شود.

 

18- مراحل سفارش و پیاده‌‌سازی سایت صنعتی در وب‌پارسه چگونه است؟

گروه طراحی سایت وب‌پارسه برای ارائه مشاوره کاملاً رایگان در کنار شماست، جهت سفارش و آشنایی جامع با مراحل پیاده‌سازی با شماره 09190973446 تماس بگیرید.

 

19- آیا وب‌سایت به اعتبار کسب‌وکارهای کوچک و نوپا اضافه می‌کند؟

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار می‌پرسند: "ازآنجایی‌که من کسب‌وکار کوچکی با نیروی کار کوچک دارم و ازآنجایی‌که محصولی را به‌صورت آنلاین نمی‌فروشم، آیا به وب‌سایت نیاز دارم؟" پاسخ بله است! زیرا امروزه کمتر کسی در دفترچه تلفن و دیگر روش‌های سنتی به دنبال آدرس و شماره تلفن کسب‌وکارها است. باتوجه به این‌که کاربران زیادی از اینترنت استفاده می‌کنند و روزبه‌روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، تجارت شما هرچقدر که کوچک باشد از این طریق تبدیل به برندی شناخته‌شده خواهد شد. بنابراین، برای این‌که از رقبا عقب نمانید و همچنان در کورس رقابت باقی بمانید، حتماً باید وب‌سایت داشته باشید. داشتن وب‌سایت باعث افزایش اعتبار تجارت شما می‌شود.

 

20- طراحی سایت صنعتی با وردپرس انجام می‌دهید؟

خیر، محدودیت‌هایی که وردپرس ایجاد می‌کند، کار را برای سئو و همچنین توسعه سایت صنعتی، بسیار سخت و گاهی غیرممکن می‌کند.

 

21- چرا باید سایت صنعتی به‌صورت اختصاصی برنامه‌نویسی شود؟

برخی از امکانات سایت و نوع سایت صنعتی به‌گونه‌ای است که سرویس‌هایی مانند: وردپرس و جوملا چنین امکاناتی را پوشش نمی‌دهند و حتماً باید برای سایت صنعتی، برنامه‌نویسی اختصاصی انجام شود.

 

22- آیا امکان توسعه وب‌سایت من وجود دارد؟ هزینه آن چقدر است؟

همان‌طور که گفتیم سایت طراحی و برنامه‌نویسی شده به‌راحتی قابلیت توسعه داشته و می‌توان امکانات جدیدی را به آن اضافه نمود. هزینه توسعه سایت به زمان انجام این کار، نوع سایت شما و امکاناتی که مدنظرتان است، بستگی دارد. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

23- اهمیت ‌هاست قوی و معتبر برای سایت صنعتی چقدر است؟

هاست قوی و معتبر ضامن امنیت و بهبود عملکرد سایت شماست، از این‌رو تمام سایت‌های طراحی شده توسط گروه وب‌پارسه در سرورهای اختصاصی این مجموعه در معتبرترین هاستینگ‌های ایران و اروپا پشتیبانی می‌شود.

 

24- هاست خارج از کشور بهتر است یا داخل کشور؟

درصورتی‌که عمده کاربران سایت شما در ایران هستند، بهتر است سرور و هاست شما نیز در منطقه جغرافیایی نزدیک به شما، یعنی در ایران باشد. اگر مشتریان شما عمدتاً در کشور دیگری هستند، می‌توانید هاست همان کشور را تهیه نماید. این موضوع در سرعت بارگذاری سایت برای کاربران اهمیت بسیاری دارد.

 



تگ‌ها: طراحی سایت طراحی سایت صنعتی سایت صنعتی صنعت وب سایت صنعتی برنامه نویسی سایت صنعتی
آخرین مطالب
تأثیر بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در افزایش سرعت سایت
تأثیر بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در افزایش سرعت سایت

بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در بهبود عملکرد و سئو سایت و همچنین تجربه کاربری، تأثیر مثبت و بسزایی دارد.

مجهز شدن اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک به هوش مصنوعی
مجهز شدن اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک به هوش مصنوعی

دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت اضافه شده است.

کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت

طراحی وب سایت کدنویسی شده و پیروی از قوانین بازاریابی دیجیتالی، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه‌ های تبلیغاتی داشته باشد.

بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی
بازگشت قدرتمند وایبر با امکانات هوش مصنوعی

پیام‌رسان وایبر به قابلیت خلاصه‌سازی پیام‌های خوانده‌نشده با کمک هوش مصنوعی مجهز شده است.

ایده‌های تولید محتوا برای  سایت درب ضد سرقت
ایده‌های تولید محتوا برای سایت درب ضد سرقت

تولید محتوای باکیفیت و مرتبط برای صنعت درب‌های ضدسرقت بسیار ارزشمند می‌باشد که به رشد و توسعه سایت‌های طراحی شده در این حوزه کمک بسزایی می‌کند.

قابلیت منحصر به فرد هوش مصنوعی IOS 18
قابلیت منحصر به فرد هوش مصنوعی IOS 18

اولین مجموعه از قابلیت‌ های جدید هوش مصنوعی اپل که در iOS 18 عرضه خواهد شد، به‌هیچ‌وجه به پردازش روی سرورهای ابری، متکی نخواهند بود.

پایانی برای دوران درخشان سری p  هواوی
پایانی برای دوران درخشان سری p هواوی

گوشی ‌های سری p هواوی دیگر تولید نمی‌شود و از این به بعد این شرکت بزرگ چینی مدل Pura 70 جایگزین خواهد کرد.

گلکسی واچ ۷ پرچمدار جدید سامسونگ
گلکسی واچ ۷ پرچمدار جدید سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در دومین رویداد گلکسی Unpacked امسال در ماه ژوئیه از گلکسی واچ ۷ رونمایی کند.

کیف حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال
کیف حافظه 368 ترابایتی وسترن دیجیتال

محصول جدید وسترن دیجیتال در حوزه ذخیره سازی حافظه در کیف 368 ترابایتی با 13 کیلوگرم وزن و کیفی مخصوص در راه است.

بازاریابی دیجیتالی با هوش مصنوعی
بازاریابی دیجیتالی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و قدرت تحلیل داده‌ها، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا بازاریابی را به صورت مدرن و پیشرفته انجام دهند.

هوش مصنوعی Grok ویژن با قابلیت های فضایی!
هوش مصنوعی Grok ویژن با قابلیت های فضایی!

ورژن جدید هوش مصنوعی گروک ویژن xAI با قابلیت پردازش نمودار، اسکرین‌شات‌ و تصاویر گوناگون رونمایی شده که این ویژگی باعث منحصربه‌فرد بودنش شده است.

آموزش ساخت جیمیل با گوشی
آموزش ساخت جیمیل با گوشی

ساخت Gmail در گوشی به‌سادگی امکان‌پذیر است و معمولاً تنها به شماره همراه برای احراز هویت نیاز خواهد بود.

تأثیر هوش مصنوعی در زنجیره تأمین شرکت های بازرگانی
تأثیر هوش مصنوعی در زنجیره تأمین شرکت های بازرگانی

هوش مصنوعی به‌ عنوان فناوری جدید و مؤثر، پتانسیل شگفت‌ انگیزی در دگرگونی زنجیره تأمین شرکت‌های بازرگانی و تجارت حال‌حاضر دارد.

مقالات مرتبط
تأثیر بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در افزایش سرعت سایت
تأثیر بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در افزایش سرعت سایت

بهینه‌ سازی تصاویر و ویدیو در بهبود عملکرد و سئو سایت و همچنین تجربه کاربری، تأثیر مثبت و بسزایی دارد.

مجهز شدن اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک به هوش مصنوعی
مجهز شدن اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک به هوش مصنوعی

دستیار هوش مصنوعی متا (Meta AI) که سپتامبر سال گذشته معرفی شده بود، حالا به‌طور رسمی به تمام پلتفرم‌های این شرکت اضافه شده است.

کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت
کاهش هزینه‌ های تبلیغات و بازاریابی با استفاده از سایت

طراحی وب سایت کدنویسی شده و پیروی از قوانین بازاریابی دیجیتالی، می‌تواند نقش مؤثری در کاهش هزینه‌ های تبلیغاتی داشته باشد.


وب ‌پارسه

ما به‌عنوان یکی از تخصصی‌ترین گروه‌های طراحی سایت و برنامه نویسی سایت، خدمات گسترده‌ای در این زمینه را ارائه می‌نماییم.

تهران، میدان فاطمی، ساختمان چهلستون، طبقه 10، واحد 1002

شهریار، باغستان، بلوار ولیعصر (عج)، نبش لاله دوم، پلاک ۱۲۷، واحد ۴

۰۹۱۹-۰۹۷۳۴۴۶
۰۲۱-۶۵۲۳۹۷۴۷